Blog

Blog Pengumuman Seminar Tip Motivasi dan Inspirasi Tip Pemasaran Bisnes Tip Perniagaan Umum Video

Video M.A.G.N.E.T – Part 1


Orang tanya saya, apakah itu Magnet?
Prinsip utama untuk berjaya adalah bersyukur. Ia perlu dibuat setiap hari. Ia senang tapi susah sebenarnya. Untuk membina kebahagiaan, ia bukan bergantung kepada duit semata-mata. Semua kekayaan dalam apa sahaja yang dilakukan kuncinya adalah dengan keberkatan. Dan ia akan wujud apabila kita bersyukur. Kekayaan kewangan, makin ia dikejar makin ia lari.
Saya sendiri mula belajar bersyukur apabila saya makin ditekan oleh Allah dengan kesilapan sepanjang masa. Tapi saya sering menyalahkan orang lain. Akhirnya, saya start ubah hidup saya.
Saya tanya diri saya, adakah saya ‘living my dreams’ ataupun ‘leaving my dreams’. Bagaimana nak tahu samada anda kini hidup untuk merealisasikan impian ataupun meninggalkan impian anda?
Jangan lupa bertindak dengan klik pautan di sini untuk klip selanjutnya. Di sana anda juga akan mengetahui apakah itu magnet sebenarnya. Kenapa pentingnya magnet ini? Sebab kita nak tarik benda yang best-best ke dalam hidup kita. Andai magnet diri tak boleh handle duit dan getaran antaranya dan wang tidak selari, maka getaran sebaliknya adalah menolak wang. So, berlakulah simptom kebocoran wang. Sepatutnya dia menjadi pusat takungan wang dan bukannya pusat aliran wang.
Manusia makin tua makin kurang tenaganya. Makin lama makin mahu berehat dan rileks. Makin berumur, kita akan mahu masa dengan family, anak-anak dan dengan yang Maha Kuasa. Tapi kalau makin berumur dan makin perlu bekerja keras, sampai bila? Saya tanya anda sekali lagi. Sampai bila?
So, Daftar sekarang di www.imkk2014.com sementara peluang untuk mendapatkan tiket dengan harga yang luar biasa masih ada. Saya tahu anda takut untuk berubah, tapi ketahuilah, Allah tidak akan mengubah satu kaum melainkan mereka mengubah diri mereka sendiri. So, berubahlah dan hadir beramai-ramai ke IMKK Oktober nanti. Di sana saya akan bentangkan impian anda, suntikkan formula M.A.G.N.E.T dan sekaligus jadikan ia matlamat yang perlu anda capai. IMKK kali ini yang terakhir. Tiada lagi IMKK untuk tahun ini. Masih nak tunggu lagi?
“Saya telah mengajar lebih 500,000 orang yang majoritinya orang Melayu, bagaimana merubah hidup dan kewangan mereka.” – Azizan Osman
Salam.
Azizan Osman
Jurulatih Kekayaan & Kejayaan
Founder & President
Richworks Education Group Sdn Bhd
– Catch The Learning Experience
Free success tips at www.AzizanOsman.com
daftar-sekarang

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *